Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna Samorządu Województwa Łódzkiego, ul. 3 Maja 7, 98-200
Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-13 822 44 12, fax 0-13 822 44 12. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu województwa łódzkiego.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót
budowlano-montażowych wykończeniowych w pomieszczeniach I piętra budynku
internatu Szkoły Policealnej Samorządu Województwa Łódzkiego w Sieradzu. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót
budowlano-montażowych wykończeniowych w pomieszczeniach I piętra budynku
internatu szkoły. Zakres robót obejmuje: - wykonanie gładzi gipsowych sufitów i
ścian - uzupełnienie płytek ceramicznych ściennych - ułożenie paneli
podłogowych - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej - malowanie farbami
emulsyjnymi ścian i sufitów - malowanie olejne lamperii - montaż osprzętu
sanitarnego i elektrycznego - montaż osprzętu sygnalizacji p. poż. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2007.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: 1. Złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2.
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i
2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego
rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem
składania ofert; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
na podstawie art. 44 ustawy PZP; 3. Oświadczenie o nie zaleganiu z zapłatą
podatków wobec Urzędu Skarbowego na dzień składania oferty; 4. Oświadczenie o
niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS na dzień składania oferty; 5. Aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu
składania ofert; 6. Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy
przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres
strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.szp.edu.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policealna Samorządu
Województwa Łódzkiego w Sieradzu, ul. 3-go Maja 7, 98-200 Sieradz. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Szkoły policealnej
Samorządu Województwa Łódzkiego w Sieradzu, ul. 3-go Maja 7, 98-200 Sieradz. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
|